party, baksmälla och sirener..

pju vilket party det blev igår, jätteroligt att få träffa kollegorna utanför jobbet för en gångs skull.. självaste värden blev kalasfull och ja, jag va väl inte så himla dålig jag heller ;P

när vi entrade partyhålet så fick vi en välkomstdrink (en turkisk peppar-snaps med ananas-skiva) och sedan va de bara att vänta på att alla skulle dyka upp.. vi hade rosor, husdjur, rallystol, gitarr, microfon, trummor och en hel hög med underbara människor.. allt detta blandades ihop i en fin kompott av falskt sjungande, buande publik, vinande däck i kurvor och en jäkla massa kort på husdjuret.

senare på kvällen när vi inte va speciellt många kvar så spelades det gamla godingar från 2005, pojkband och johnny cash.. det skrålades och värden låg på golvet som en död sill.

väl hemma så sov jag iaf som en stock på två röda... vaknade för någon timma sedan och ja, jag kan då säga att jag är glad att jag inte fick en sån där riktig baksmälla idag. ska snart göra mig klar för staden, borde bälga i mig kaffet innan..

i skrivande stund åker en ambulans genom stan med hög fart och sirener... jag tittade ut och hela parkeringen stod still i ett par sekunder, det är läskigt att människor blir så nyfikna så fort det är någon eventuell tragedi som uppstår. menmen stan rullar på nu igen, mannen som stod och stirrade har för längesedan sprungit vidare och jag, jag ska ta å dricka lite kaffe och dra på mig några kläder.

idag har jag vårkänslor, solen skiner och snön smälter sakta men säkert bort... dock mycke kvar men det är bara att hålla tummarna på att det kommer en sommar ;D

ha en underbar dag i vårsolen!

Kommentarer
Postat av: Camilla

tack ska du ha =) det går nog bra, nu vill man bara att det ska hända något, jodå bild kommer jag att lägga in på bloggen, allt är bara bra annars, hoppas det är bra med dig också, kram kram!

Postat av: Therése

Öh, jag skulle försöka kommentera på inlägget ovanför mig fick bara upp en sida som sa: "ERROR! NGHX" Vad jag tänkte kommentera var i alla fall: Oh, bilder! Det är alltid roligt att titta på =) Nu ska jag börja skära potatisklyftor.. På återhörande!

2009-03-22 @ 15:51:26
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback