motion..

jag har då motionerat idag, i hela trettio minuter åkte jag skidor varav tjugo av dessa minuter va uppför.. jag höll på att dö av andningsnöd! jag är förbannat otränad, borde nästan börja träna igen.. för ett år sedan så va man ju på träning minst två dagar i veckan (nu noll!)..

har städat som en tok.. burit upp saker på läskiga vinden, dammsugat, diskat, skurat badrummet... you name it! nu ska jag ta å springa ner i tvättstugan och hämta lite tvätt å slänga i en till.. sedan ska jag ta å vänta på earth hour.. har inte riktigt bestämt om jag ska släcka allt men kanske.. (ja jag vet att det är tanklöst men ingen vet ju vad som händer just halv nio..)

åt en bit pizza till middag, mmmm säger jag då bara.. finns ett par kvar nu så jag kan käka imorgon eller på jobbet på måndag.

har varit på stan idag, har shoppat lite =)

*leksaksmat till melvin (födelsedagspresent)
*två gudomligt fina ljusstakar
*ett rosa tröja
*rosa ljus
*vit dekorsand
*en sån där grej som man sätter i pärmar med ABC osv.. (minns inte vad det heter nu)
*sex and the city - the movie

har säkert köpt nåt mer också men jaja, inget jag kommer på nu.. dags att vara effektiv igen!

hejhej!

Kommentarer
Postat av: Magda

Heter det inte index? Har för mig det ;)

Postat av: Therése

Andningsnöd var ordet!

2009-03-29 @ 12:57:25
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback