missat nåt?

hittade på thereses blogg..


Lovar du att vara ärlig? Jo, jag ska väl försöka iaf..

Du heter: Tina Helena Thornberg 

Smeknamn: Tina, killertinis, dotran, Tinis, snorgoding, mammas lillpiga, jänta min.. yeah you name it! mina föräldrar är väl dom enda som kallar mig vid smeknamn..?

Låt som när du är ledsen sörjer till? hmm... jag har faktiskt ingen speciell men det finns ju bitar som får mig att gråta?

Beroende av: snus

Vad tror folk om dig? ingen aning?

Stämmer det? haha bra fråga..

Vad får du oftast komplimanger för? hmm... kan väl inte säga att jag får många komplimanger men jag har hört ett och annat om mitt leende =)

Vad säger du för att imponera på någon? släpper en fis eller rapar.. nä inte vet jag, har aldrig försökt.

Hur imponerar man på dig? det går inte..!

Brukar du skratta för dig själv? nja..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: nä..

Var bor du? mitt i stan

Trivs du där? jag älskar min lägenhet!

Äger du några Converse? nope

Sprit, cider, vin eller öl? massvis med vin! (vad trodde ni egentligen?)

Brukar du bli för full? hahahahaha!

Vad har du för mobiloperatör? Halebop

Är du allergisk mot något? citrus

Hur svarar du i mobilen? hej/hallå/tina/japp

Vem ringde du senast? Therese men hon svarade inte =/

Vad sa den du senast pratade med i telefonen? det va nog en kund så det får jag inte säga..

Antal timmar sömn i natt: 22.33-06.51 (räkna själv)

Sov du ensam? jo då..

Brukar du komma i tid? yes!

När mår du bra? när jag får göra det jag vill göra allra mest vid just det tillfället..

När blev du fotad senast? jag fotade mina fötter igår (själv), annars i fredags.

Hur känner du dig nu? less som fan!

Vanligaste färg på dina kläder? svart/turkos tror jag..

Vad tycker du om fötter? om dom är filade/vårdade så är dom rätt fina annars så är det rätt äckligt..

Vad saknar du? en viss person..

Hade du en bra kväll igår? jovars.. den va väl okej?

Favoritdryck på morgonen? kaffe

Rakar du benen? HAHAHAHAHA!

När brukar du oftast gå och lägga dig? om det inte är något bra tv-program så vid nio tror jag..

Är du blyg? yepps..

Sysslar du med någon idrott? ser det ut som det så är svaret ja, annars nej.

Vill du hellre ha mail än brev? jag älskar att få brev!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? yes!

Har du spytt offentligt? harkel.. jag vill helst inte svara men ja.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ta reda på hur många gånger man kan få orgasm innan den börjar göra ont..

Är du nöjd med ditt liv? hmm.. njaeaeae..

Är du bortskämd? lite kanske?

Vad gör du i morgon? sitter på samma stol som jag gör idag..

Vad är det värsta du vet? kålpudding, bönor, orättvisa, äckligt vin.. det finns massor!

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? mellan 25-1000 kronor (beror på vad som finns hemma med andra ord)

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning! men kusin är ju bra (släkten är värst) ;)

Vad längtar du till? sommaren.. semestern.. hemgång..

Har du bra vänner och äkta vänskap? oj vilken fråga! äkta vänskap hoppas jag?

Vad använder du för shampoo? clerasil för färgat hår

Vad är det finaste du fått? kärlek!

En speciell dag du minns? oj..! finns nog rätt många oförglömliga!

Hur gammal är du? 23

Tycker du om någon just nu? japp..

Du samlar på? papper och annat skräp som är onödigt..

Gröna eller röda äppeln: gröna..

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma =/

Gillar du golf? never!

Vilken tid gick du upp idag? 06.51

Har du sovit i din egna säng inatt? japp

Har du strumpor på dig nu? ööh ja?

Är det okej att gråta? japp..

När grät du senast? minns faktiskt inte..

Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa som fan!

Bär du glasögon eller linser? glasögon på jobbet..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? verkligen inte, vilket slöseri!

När går du upp ur sängen en helgmorgon? mellan 8 och 9 vanligtvis.

Har du piercing? japp - septum.

Vill du gifta dig? nej

Vill du ha barn? japp

Solar du ofta? nej

Är du bra på att laga mat? hahaha, nej det verkar inte så..

Är du flygrädd? hmm.. ne de tycker jag inte

Hur vig är du? inte alls?

Är du musikalisk? haha.. de beror ju på vem man frågar..

Vad dricker du helst när du är törstig? vatten eller vin?

Vilken är din favoritglass? ben & jerrys - cookie dough

Tror du på ett liv efter döden? japp

Tycker du om sushi? det är jättegott!

Vad äter du helst när du ser på film? allt som går att äta äts oftast..

Bor dina föräldrar tillsammans? nej

Har du tandläkarskräck? nopp... konstigt nog :S

Är du morgon- eller kvällsmänniska? tror nog att jag är kvällsmänniska..

Vilken ögonfärg har du? blå/gröna

Har du någon gång gråtit dej till sömns? minns inte..

Biter du på naglarna? japp men jag försöker sluta, stopp och väx ;P

Röker du? när jag känner för det..

Hur ofta tränar/motionerar du? harkel, jag går upp till jobbet varje dag.. räknas de?

Senaste låt du hörde? mama im coming home - ozzy


Kommentarer
Postat av: Natalie

Haha jadu gumman du och rakhyveln har ju aldrig varit särskiltbra vänner om jag säger så!! skratt

;):P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback