håhå jaja..

här kommer lilla ludde.. ja jag är psykiskt sjuk idag, massor med barnlåtar poppar upp i skallen, än har jag inte börjat sjunga dom högt men ja snart så börjar jag väl med de också.. (förhoppningsvis hinner jag hem från jobbet innan dess)..

vaknade med ett ryck imorsse och trodde att jag försovit mig, nejnej de va hela fyra minuter kvar innan jag skulle kliva upp.. fyra minuter senare höll jag på att dö av trötthet, jag somnar ju såklart om.

en kollega tipsade mig om några väckarklockor, jag blir irriterad bara jag tänker på ljuden och dom dumma påhitt som folk kommer på att tillverka (allt för att göra ens morgon så pissig som möjligt).. klicka
här så får ni se vad jag menar ;P


ikväll blir det matte och efter de blir det såklart greys anatomy klockan nio.. längtar hem!

nu ska jag fortsätta att vara "produktiv"..

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Appråpå sova så vaknade jag av mitt eget skrik i morse, jag drömde en mardröm.. Du var inblandad.. Och en huvudlös iller..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback