gårdagens och för all del - dagens shopping + lite till..







jag föll för mintgrönt och turkost igår... underbart vackert och vårigt!



idag la jag pengarna till kylskåpet... fyllde hela med en massa gott och spetsade allt med två stockar snus... mumma!



jag och lena umgås...





åt lite godis och drack lite vin igårkväll (jag blev tokfull) medans vi tittade på "walk the line"...

jättemysig helg med andra ord... i love shopping! synd bara att man blir allt för snål och inte köper allt man vill ha... jag har lite ångest nu, den jackan kommer aldrig åter =/

på vägen hem idag så svände jag förbi hos magda, björn och julia... goungen julia har lite smått börjat prata och säger för det mesta "mäh".. såå söt! snart blir storflickan ett år, herregud va tiden går fort!

nä nu ska jag ta å packa ihop och lägga mig i sängen med mossvikenfruar... har inte blivit mycke till läsning under helgen men nu ska jag suga in vartenda ord som står.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Jag är så kär i mitten klänningen alltså..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback