dödsstöten!

kvällen den 20 februari började med att mitt hår blev perfekt, längesedan jag va så himla nöjd!



efter en lååång backe och ett par kilometers promenerande så va mitt hår inte lika vackert längre, det blåste som fan ute =/

här finner ni dom som kom till festen, det vill säga kontaktteamet + therese..

       

vi hade rallyspel..



kärlek..



florister..






och det kom bloooood...



vi började bli runda under fötterna och det började gå vildare till..









efter det här.. så vet jag inte vad som hände med min kamera (eller med mig?), bilderna tog typ slut.. vad jag vet så fanns det flera kameror i rummet så det finns ju en möjlighet att jag lyckats knäppa med någon annan..

omtumlad efter dans, skratt, rallyspel, rock band på ps3 och galenskaper så kom jag hem.. deckade i sängen på tre röda och nu sitter jag här.. våndas över dom bilder jag inte lagt upp och många av dom har jag börjat fundera på vad dom egentligen föreställer..

här kommer bildbloopers som togs under kvällen..

  

ja ni förstår.. allt stod inte helt rätt till..

hoppas ni haft en trevlig stund med dom få bilder jag lyckades få hit ;)

don't drink and drive!


Kommentarer
Postat av: Therése

Bilden på mig och Robin är nog det värsta jag sett de senaste fem åren? Inte nog med att jag har en underbar dubbelhaka, jag ser ut att ha Amazonkvinnelår större än mitt eget huvud.. Utöver det ser det, av Robins min att dömma, ut som om jag typ krossar honom med min vikt och mina inzoomade jättelår?

Postat av: Therése

PS: Bilden på dig är jättefin! Och jag gillar även det faktum att min skadade nagel fick vara med på ett hörn :b

2009-03-26 @ 08:11:30
URL: http://afts.wordpress.com
Postat av: Maria E

Bilden på dig var verkligen underbar!

2009-03-27 @ 16:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback