besviken...

den här dagen blev ju faktiskt riktigt bra, vaknade upp och tittade på termometern som visade typ 14 plusgrader mot min vägg (de va stekhett i lägenheten med andra ord).. gick och köpte mig lite färska baguetter och fixade en smarrig macka till frukost; räkor, kräftor och ägg.. underbart gott!

syster ringde vid ett och frågade om jag skulle hänga med hem till graninge.. nu har jag kommit hem. har hälsat på pappsen och momma och moffan plus att vi svängde förbi graningebyn och kikade lite på spelmännen som kommit dit för graninge svängen.. riktigt roligt att se så många människor på byn (ändå va de lite när vi kom dit) =)

jag är så himla besviken över årets melodifestival att jag nästan började gråta när den där förbannade operalåten gick vidare.. och hur långt kommer sverige att komma med den mån tro? det blir väl en till flopp i eurovision (för de e väl det enda melodifestivalen går ut på nu för tiden).. suck. jaja vi har ju kommit på en del busiga grejer som ska fixas framåt försommaren iaf.. hehehehe, här ska narras!

jag borde nog släcka ner datorn för idag.. eller ja egentligen för alltid med tanke på att den tar så mycke tid.

imorgon ska jag nog på remslespelen och se på när barnen åker skidor =) hoppas dom vinner alla tre! (ska försöka få med mig kameran och ta några målbilder.. eller tjurbilder kanske de blir (who knows?)

ne nu e de dags att lyssna på fyllona som skriker som dårar på valvets bakgård.
natt natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback