tisdag..

ja vad har hänt idag? inget typ.. fick ett väldigt trevligt samtal som jag tänker försöka hålla inne med ett tag, dags att bli nyfikna ;)

hade lönesamtal eller löneförhandling på jobbet.. inte speciellt mycke förhandling utan mest info från min sida vad jag ville ha för lön och varför, blablabla you know.

nu sitter jag och tittat på desperate housewifes, bara idag och nästa tisdag kvar innan säsongavslutningen nu.. sedan är jag fri hela sommaren! WOOHOO!

ramlade in på en blogg idag, det va tjejen som blev "mördad" utanför stockholm som hade haft den bloggen.. fy fan va tragiskt livet kan vara.. hur människor kan vara så jävla idiotiska som ryktena verkar säga. jag ska ju inte hugga det i sten men det stod att en tjej menat på att killen inte älskade henne och att hon därför bad honom döda denna therese för att bevisa det.. å pojkfan går iväg och misshandlar henne, senare avlider hon på sjukhus :'(
flickan hann inte ens börja på gymnasiet, hela livet framför sig! ingen student, ingen studentbal, ingen avslutningsbal från högstadiet, ingen avslutningsfest. så jävla orättvist!

URSH!

nu ska jag återgå till mitt.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback