stadsfesten kramfors - dag 1

jahapp, bättre sent än aldrig.. eftersom kameran inte var i mina händer så blev det heller så mycke fotograferande.



förfest på fredagen hemma hos natalie (zlatan), från vänster: benny, tina & (iiih minns inte men...) emma eller ida (?!)



min natalie (jordan)



bempa!



jag?!



pinny



natalies snygga nuna..

här tar spåren efter all fotografering slut, jag tror att det handlar om kamerans batteri och därav lägger vi undan den till senare tillfälle (vilket kommer här nedan...)

NATTMAT!



tommy



sussie

ovanstående är "hotellvärdarna" för helgen, underbara människor - tack för att jag fick sova hos er =)

men.. ja efter bilden på tommy så gav min kamera upp, vet inte om det blev någon slags error eller nåt? nu vet vi ju varför natalie blev som hon blev också ;)

Kommentarer
Postat av: sussi

=)) oj oj vad ska man säga när man är hungrig kl 0300 på natten =) tack själv det va kul att ha dig här

2009-06-22 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback