sjuk =(

japp.. jag har feber och hosta, snoret rinner och halsen gör fördjävligt ont för tillfället.. ARGH!

eftersom jag inte somnade igårkväll och låg och hostade typ halva natten så sjukanmälde jag mig imorsse.. när jag väl hittat upp termometern så visade den ett par grader för mycke.. brukar vara ganska lågtempad i vanliga fall =/ jaja.. i den här hettan får man säkert ännu värre hosta också.

är fortfarande hemma hos pappsen, tog bilen in till stan idag för besiktning och for sedan hit igen.. insåg för sent på eftermiddagen att batteriet i mobilen höll på att ta slut och att min bok var utläst (pga tristess), skulle vara trevligt att slippa köra själv in till stan tyckte jag, menmen.. jag drog lite på det och slog en pling till lena.. LENA SKULLE TILL STAN OCH HANDLA!! woohoo tänkte jag, då kan jag åka med och hämta laddare och ny bok att läsa... blev upp-plockad och avsläppt hemmavid medans lena gjorde sitt.. när hon hämtade mig sedan så hade hon bestämt med en vän att dom skulle ta en milkshake på "strandhaket" nere vid campingen så de va ju bara att hänga på.

kändes som en evighet där man satt med filt och halsduk mitt i högvärmen för att hålla sig någorlunda borta från "vinden".. jag är livrädd för att fortsätta vara sjuk resten av sommaren och vill gärna vara frisk i helgen, eller iaf någorlunda frisk.

nu har jag stigit ur sängen än en gång och lyckats få igång den här supersnabba datorn (eller inte!!!) för att fördriva lite hostningar.. cocilanan har inte riktigt börjat verka än men jag hoppas att den gör det snart, ögonen hänger ned till knäna.

ska lägga mig igen.. natt natt.

Kommentarer
Postat av: Mumlan

Huvvaligen! Lite synd om dig nu tror jag =( Men allt är övergående, tänk på det så går det bättre. Puzz.

2009-06-26 @ 08:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback