paella..

japp.. middagen var serverad för cirka en halvtimma sedan, paella med musslor och räkor =) mumma! fick en chock när jag skulle betala saffran'et bara.. gud va dyrt.. 32,50 för fem jävla gram!

jaja.. gott va de iaf, värt pengarna. hoppas jag blir på lite bättre humör framåt kvällen, hade haft andra planer för idag egentligen men de sket sig =/ blev lite ledsen när jag fick höra de.

gick iaf upp till therese efter att jag ätit frukost och donat lite här hemma, satt där och surrade och fikade.. sen gick jag hem.. nu funderar jag på att gå till magda och björn på risön men har inte fått något svar från magda än så jag får väl vänta ett litet tag.

ska sätta mig och gå igenom alla bloggar.. längesen jag läste alla nu.

tjing.

Kommentarer
Postat av: Therése

ÅH! Paella! Vad gott! Jag är såå avundsjuk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback