på topp!

känner mig riktigt utvilad idag iaf.. jag behövde verkligen dom där timmarna inatt och igår eftermiddag! pju..

havregrynsgröt och kaffe till frukost idag, känns som att jag måste börja snåla lite.. tror ni inte att jag misslyckades med gröten då? HAHAHA.. den kokade över i micron, gröt överallt.. menmen de gör inget, inte idag.

vageln ser inte riktigt klok ut, precis som att den spridit sig så nu ligger den under hela ögat istället för bara på sidan av det.. suck. hoppas att det bara är tröttheten i ögat som gör att jag ser ut som ringaren i notre dame. borde gå och titta mig i spegeln igen.

snart är det jobb.. de e ju synd att det är så länge kvar till semestern men desto bättre att det är kort kvar av "högsommaren" efter semestern.. jag räknar ner arbetsdagarna och nu är det 15 kvar med idag, 1a juli bär det av hemåt för sista gången på ett tag =) ibland ångrar jag att jag inte tog längre semester än 3,5 vecka men va fan.. då har jag några dagar kvar att ta ut sedan.

nu ska jag göra mig klar och kika runt lite på internet innan jag går upp till jobbet.

tjing.

Kommentarer
Postat av: Shirin

Vad jobbigt att Fabbe inte trivs på dagis =/ Man kan ju inte göra så mycket annat än att lämna bort dem när man jobbar.

Jag hoppas Max kommer trivas, han gjorde det på sitt förra dagis iaf. Han blir nog nöjd bara han får leka med andra barn :)



Kaninen var jättesöt! Den var grå/svart..Den är hos grannen för tillfället, vet inte om jag vågar smyga dit för att ta en bild :P

Postat av: mumlan

Kul att höra att du är på topp en dag =) Grattis, vi syns ikväll.

2009-06-09 @ 08:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback