nybäddat..

har så jävla tråkigt.. måste bara skriva något igen! jag som skulle fixa och dona här hemma innan jag la mig..

har renbäddat sängen och väntar nu bara på torktumlaren eftersom jag tydligen inte har fler än sex underlakan varav bara två är vita... precis dom måste jag ha! dynga. det är säkert en halvtimma kvar eller nåt sånt, det gör mig lite smått irriterad.

valvakan verkar ha börjat, jag är inte riktigt säker om jag ska titta något eller om jag ska skita i det.. man lär ju ändå få veta hur det gick imorgon. vad ska man prioritera? sömn eller politik? hmm... väldigt svårt val, synd att jag inte är intresserad av det sistnämnda bara.

längtar tills helgen! då är det stadsfest i kramfors och jag ska dit både lördag och söndag, måste komma ihåg att skriva ut biljetten så jag inte står där tomhänt.. ;) ska bo hos natalies föräldrar med henne och benny.. det blir säkert urmysigt! en av dom góaste familjerna jag känner =)

nä nu borde jag faktiskt lägga mig.. eller slå på tv'n.. eller gå ner i tvättstugan.. hmm... äh!

tjing!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Nåh tack gumman du är allt bra söt du!!!;)

Postat av: Tessan

Blir alltid förvånad när man startar datorn på morgonen och du inte postat något morgoninlägg... why? :)

2009-06-08 @ 11:16:02
URL: http://tessantjarnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback