nämforsen..

blev en tripp till näsåker och nämforsen ikväll med syster och mor.. jättemysigt =) gick runt och tittade på hällristningarna och försökte oss på att kasta macka (vilket misslyckades såklart).. åt en liten ben & jerry's cookie dough (MUMS!) och smaskade jordgubbar..

åkte någon annan liten grusväg upp till resele som jag aldrig åkt förut, snacka om att det finns mycke fina hus och många mysiga platser här runtikring.. det är så jäkla mycke man aldrig sett.

nu ska jag koka lite pasta och steka någon korv tills imorgon.. vet inte riktigt vad jag är sugen på men utbudet är för litet för valmöjligheter för tillfället.

köpte jättebillig fläskfilé på konsum innan vi for (49,90 kr/kg) och sedan fick jag åt mig sista påsen med billig kycklingfilé.. nu har jag iaf fyllt frysen!

natti natti.

Kommentarer
Postat av: mumlan

Konstigt, du som bara kryper in i din lilla håla efter jobbet... Kom hit så ska vi resa runt och leta ett litet hus till dig. Men då får du ju inte bo centralt och kan gå till jobbet, så det är ju 2 sidor hela tiden. Men om du hittar en grönavågare i Näsåker... så löser sig allt =))))

2009-06-04 @ 23:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback