morgonstund har guld i mun(d)..

har aldrig riktigt förstått mig på det där uttrycket och absolut inte stavningen, ska det vara mun eller mund. tror att jag läst båda nämligen.

vaknade klockan 05.41 av att luzen la tassarna på sängen och började jama för att få gå ut.. jaja tyckte jag, jag kliade honom ett tag där jag låg och sedan klev jag upp.. fick inte speciellt mycke gjort på morgonen men jag kom ju iaf i tid till jobbet trots att jag var ute i graninge =)

igårkväll tog jag mig en cykeltur, och som alltid så är det lättare att cykla om man har ett mål.. igår va målet momma och moffan.. inga problem att ta sig dit, åtta kilometer enkel väg, men helvete va jobbigt de va att cykla hem! trodde jag skulle få krupp eller nåt innan jag tog mig in på ledinge.. och kallt som fan!

imorsse lekte jag blomfé och vattnade växthuset, pysslade om några av dom andra blommorna och ja.. satt och tittade på dom.

ikväll blir det tvätt av bilen, behövs nog inför morgondagens besiktning! YIAIKS!

sundsvall blir det i eftermiddag, ska åka med lena och ingrid (min gamla dagmamma).. har kompat och tagit ledigt från jobbet från klockan ett =)

ska återgå.

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback