mm.. måndag igen!

underbart, jag är helt knäckt efter lördagen (fortfarande!) och nu måste man dessutom börja packa sig upp mot jobbet.. kan inte dom skjuta arbetsveckan lite framåt? jaja.. de går ju inte för då kommer jag gnälla på något annat istället.

idag ska jag till sjukgymnasten.. skulle vara där klockan två så jag får springa från jobbet vid halv för att hinna. två, tre halv fyra.. jag kanske är på jobbet vid fyra igen =) woohoo... då e de bara en timma kvar!

funderar på att lägga upp lite bilder från lördagen nu men har inte riktigt bestämt mig vilka jag ska lägga upp, har ju lagt upp på barnen (alltså de va ju dagens sysslor) men sedan har vi ju kvällen med flickorna också. hmm.. ska iaf börja ladda upp dom till sidan..

hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback