jävla förkylning..

jag kände mig mycke bättre på lördagen efter morgonens hostattack så jag packade och for iväg upp till övik, till natalie och benny.. när jag väl kom fram så packade vi oss vidare till salusand och deras långa fina sandstrand där det fläktade rätt friskt..

lite senare kom natalies kusin stefan och senare också tommy och sussi (päronen) så det blev middag på salusands "servering"..

hem och skruva av korken på vinet och börja pimpla, duscha och göra sig klar för kvällens galej.. jag va så himla lycklig eftersom min hosta i princip va borta och att jag bara behövde snyta mig :D åkte ner på hamnfesten lite senare på kvällen och åkte väl hem vid tolv då jag va helt knäckt.. satt däremot uppe till halv fyra med gänget och sjöng när benny spelade gitarr =) härligt!

igår vaknade jag förbannat tidigt om man tänker på vilken tid jag la mig.. vid tio klev jag upp, kokade kaffe och diskade undan i köket.. smet in till natalie och kurade ihop mig bredvid henne i typ en och en halv sekund innan min mobil ringde.. (besöket i sängen fick iaf önskad effekt - natalie hade vaknat!!) slappade och slöade hela dagen, jag höll på att gå i taket av tristess... gick ner och åt på "rio" och sedan bar det av mot billsta och bilbingo =) hihi.. vann inte ett skit men roligt va de, ska dock ta lite färre brickor nästa gång.. höll på att dutta ihjäl mig ett tag.

menmen tji fick jag.. idag sitter jag här med en ny hostattack, hostmedicinen är kvar i övik dessutom, och snoret rinner mer än någonsin! två arbetsdagar kvar sedan semester i 3,5 vecka :D

nu ska jag slänga mig i sängen och läsa lite.. har ju mycke tid att döda!

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback