inte riktigt vaknat än..

var tog den här dagen vägen då? vaknade för sent igen, 7.30 - fan! upp å hoppa och skynda skynda.. kom på jobbet i tid iaf, tur man har bilen ibland! på jobbet va de som vanligt.. både smått kaotiskt och kolugnt, jag förstår inte hur det kan bli en sån blandad kompott av det hela i slutändan..

den där killen erkände idag.. mordet på therese.. fy va jag tycker att det är hemskt! och fy va jag tycker att jag är hemsk när jag snokar omkring och läser allt som skrivs. aja baja! stackars familj och stackars vänner.. =(

åkte upp och skulle shoppa lite efter jobbet men i helvete att jag fick de.. snacka om att jag blev sur! jaja, får fixa det imorgon på något vis istället..

hem och laga mat.. blev nåt slags nudelrecept med någon påse med marinad och kokosmjölk till middag.. supergott iaf =) riktigt stolt över mig själv att jag bara misslyckades med nudlarna (i julklapp önskar jag mig en större kastrull så att jag kan koka fyra portioner pasta på en gång utan att det blir för lite vatten i pannan)... har gått och småätit på dom tre portioner som blev över men va fan.. lite måste man ju få smaka ;)

nu tror jag att jag ska kila iväg på ica eller på videoteket.. får se vad som känns bäst när jag kommit utanför dörren..
promenad eller cykling blir de då inte i de här pissvädret! SUCK!

tjing

Kommentarer
Postat av: Therése

VA? Har han erkänt? Har jag missat det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback