hunk?

japp.. var hittar man såna? ibland kan man ju undra.. tommy tyckte att jag skulle fixa en hunk och shirin tycker att jag ska fixa snygg-sperma så att jag får vackra barn att vara hemma med.. hmm. vilken jävla blandning! :D

jag vet då en hunk.. i mina ögon iaf.. finns nog flera bara man öppnar ögonen och tittar sig omkring..

ne undra vad man ska hitta på ikväll.. kanske ska ta å gå igenom garderoben och se vad som går att slänga undan i något hörn.. tror inte att det blir speciellt mycke kvar när jag är klar är jag rädd =/ inga pengar att shoppa nytt för heller. DYNGA!

milla yppade att skattepengarna kommer nästa vecka, bara att hålla tummarna på det..! :D

tjing!



är du glad nu tessan? för att jag bloggar? ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback