humörsvängningar..

japp igårkväll så var jag inte direkt på topp, allt va åt helvete kändes de som.. idag känns de lite bättre, kanske för natalies stöttande sms (troligtvis).. jag hoppas att det fortsätter att kännas så här, jag är så förbannat less på att gå i en dimma..

idag har jag tagit på mig en av mina favorit-tunikor från gina och ett par korta leggings då vädret ser ut att bli bra (så fort jag kommer utanför dörren lär det nog spöregna bara för att jag skrivit så här).. jag ska vara en färgklick idag!

jaja. har sovit som en stock och lyckades överträffa mig själv att vakna och vara pigg + att jag lyckats stänga av klockan i sömnen men kom upp ändå!

arbetsskada.

idag ska jag ta å ringa till skolan, trodde verkligen att hon skulle ringa upp men icke.. jaja vad ska man säga? dom har säkert det dom gör.

ska nog ta å diska lite och packa ihop en påse med grejer.. kanske slänga smutstvätten i tvättkorgen istället för att låta den ligga kvar på golvet som den gjort sedan i söndags nu.

idag är det onsdag - HALVA VECKAN HAR SNART GÅTT!

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback