hemma bra men borta bäst..

efter frysincidenten så trivs jag bättre borta vilket har gjort att jag dragit mig bortåt ett par dagar.. åker hemifrån ikväll igen, imorgon blir jag hemma.

fick en kommentar av magda att jag skulle komma ner i husvagnen så de kanske jag ska ta å passa på med imorgon =)

händer inte så himla mycke för tillfället, telefonen har inte direkt gått varm idag och endast elva samtal har jag besvarat.. hoppas att det händer liiiiite mer imorgon iaf. det känns mer meningsfullt att sitta här då plus att tiden går lite snabbare.

är fortarande öm i kroppen efter helgens bravader.. tror nog aldrig att jag kommer att återhämta mig efter de.. pju!

nä nu ska jag ta å jobba igen.. eller vänta på att jobbet rullar in. bara 16 minuter kvar av den här dagen och efter det bara åtta arbetsdagar kvar innan semester!! WOOHOOO!

tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback