eu-val!

jag blir kallsvettig när jag sitter och läser om de olika partierna.. jag vill verkligen rösta men på vad? suck.

tänk om man kunde få göra en liten egen blandning av partierna..! de e ju tur att några samarbetar iaf, annars hade jag nog aldrig kunnat välja.

har planer på att gå på ica och handla.. måste köpa frukost tills imorgon, egentligen inte men jag vill inte äta gröt.

syster skulle tydligen åka upp till mamma idag, får se om jag hänger på.. har inte riktigt bestämt mig än. känns som att det finns rätt mycke att göra här hemma också men inget som faller mig i smaken för tillfället.

jaja.

JAG HÅLLER PÅ ATT FÅ EN VAGEL! - jag tror jag dör.. vaknade imorsse med en molande smärta strax under vänster öga.. det har svällt.. jag kommer att se ut som ringaren i notre dame om ett par dagar..! HJÄLP! apoteket har ju stängt också så jag kan inte köpa ögonsalva eller något annat =/ håll tummarna för mig gott folk så att den inte växer och blir gigantisk!

nu ska jag ta å röra på mig.

tjing.

Kommentarer
Postat av: Therése

Vagel? Din stackare! Hoppas det är en liten en..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback