de luktar fisk..

sushi-lukten sitter kvar i min lägenhet.. hela köket luktar fisk! tallrikar, skålar, kastruller och bestick.. allt luktar! menmen det gör inget, sushi är så förbannat gott! :D

twilight va riktigt jävla bra.. vilken energi! det är nästan så att man suktar efter en sån karl, eller ja just honom iaf ;) jag längtar tills uppföljaren kommer.. jag måste gå och se den på bio! satt och rös i soffan med lena igårkväll när vi tittade.. funderar på om jag ska se den igen medans jag liks har den kvar.

blev jordgubbar och glass till efterrätt.. tog en liten fin bild men jag känner att jag inte orkar jävlas med det för tillfället.

nu ska jag äta frukost.. kanske crabsticksen som blev kvar =)

tjing.

Kommentarer
Postat av: mumlan

Va duktig du är som gjort suchi, stavas det så? Vi ska göra fläskfilé med färska champinjoner idag. Puzz

2009-06-06 @ 15:43:19
Postat av: Shirin

Visst blir man helt kär i honom :)



Fan vad duktigt gjort att göra egen sushi! Det är nog inte det enklaste kan jag tänka mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback