cykeltur?!

snart kommer pappsen och ska lämna av min cykel, min knallgula cykel =) jag är så himla nöjd med den trots att den är gammal.. tror jag fick den när jag va runt 10 år (?).. har planer på att kanske ge mig ut på en cykeltur i helgen eller ikväll eller när det nu passar. vet inte riktigt vart man ska cykla iväg bara.

jag vet inte vad som flygit i mamma och syrran, dom menar på att jag skulle skaffa mig en hippie eller en grönavågare eller nåt.. jag blir livrädd! eller inte livrädd men jag är lite skeptisk (skulle jag verkligen passa med en sån?)... tror jag håller mig till det shirin sa istället: "snygg-spermier" - de e de jag ska ha.

trött som fan idag, blev ganska sent igår.. tittade på klockan sista gången vid tolv och somnade inte direkt då heller, ibland är huvet dumt och då får kroppen lida.

klockan elva ska jag vara hos sjukgymnasten vilket innebär att det bara blir två timmar på jobbet innan jag ska iväg.. =) sedan är ju halva dagen gjord i princip! WOOHOO... DET ÄR FREEDAG IDAAAG!

nu ska jag ta å göra mig klar.. tjing!


ps. första morgonen på länge när jag inte behöver fixa lunch eller diska, jag är förvånad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback