äntligen torsdag?

då var vi på den här meningslösa dagen som varken har fint väder eller tv att erbjuda, bara jobb! men torsdag innebär att det imorgon är fredag och vad händer på fredag? jo det blir helg!! WOOHOO!

drömde inatt att jag skulle reservera upp nummer.. eller förresten det måste ha varit nu på morgonen eftersom väckarklockan fick agera "reservator".. när jag tryckte på låsknappen på telefonen så skulle numret hamna under rätt person/organisation och detta gällde väldigt många nummer... spelade ingen roll hur många gånger jag tryckte på låsknappen så fick jag inte åt mig numret (lyckades inte stänga av väckarklockan...) .. jag vet dock inte hur drömmen slutade eftersom jag försökte stänga av väckarklockan med låsknappen istället för den vanliga knappen..

har fått en finne på hakan dessutom, den gör riktigt ont idag =/

nu tror jag att jag ska diska upp dom tre sakerna som står nere i diskhon och sedan ska jag banne mig slänga diskmedelsflaskan (som för övrigt aldrig kommer att ta slut trots att det knappt är något kvar i den!).. sen ska jag nog ta å plocka ihop dom där smutskläderna jag skrev om igår.

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback