alive..

men ibland känns det fan inte som de, fick nån jävla psykattack när jag kom hem från jobbet idag och skulle plocka ut ett korvpaket ur frysen.. jag fick slå ut min korv med hammare! vetti fan vad som hänt men nu är den iaf nästan avfrostad och maten ligger där inne igen.. jag orkar inte med mer skit nu, vissa kommetarer suger musten ur mig. vissa röster gör mig tokig.. menmen, de går väl förhoppningsvis över.

snart är det semester, snart är det semester, snart är det semester, snart är det semester! jag måste intala mig själv att det ska gå. jag ska klara dom två veckor som är kvar där uppe innan semestern..!

imorgon ska jag till sjukgymnasten för sista gången, känns lite tråkigt att gå dit och veta att jag inte får gå tillbaks veckan efter det för att bli plågad.. det är skönt att komma iväg till någon man inte känner, någon som inte vet något om mig..

i övermorgon har jag dessutom ett möte som är närmare två timmar som jag ska gå på, det minskar min tid i telefon rätt mycke så jag känner mig bättre till mods då.. efter i övermorgon är det torsdag och det innebär att det är helg (iaf den här veckan!).. sen är det bara sju arbetsdagar kvar och dom sju arbetsdagarna ska gå bra också.. jag har två komptimmar att ta ut som jag hoppas att jag kan spara ett par dagar iaf.


helgen har i övrigt varit kanonbra om man bortser från lördagkvällens väder och taxiväntande.. orkar inte skriva allt som hänt så jag tar det en annan dag. fick nästan inte med mig några bilder heller eftersom kameran försvann en sväng in på kvällen och när den återfanns så va de nästan inge batteri kvar, glömde ladda den tills dagen efter så.. AJA, sorry.

nu ska jag ringa mamma.

tjing.

Kommentarer
Postat av: Shirin

Vad söt du är! Tack!



Hoppas du kommer stå ut de sista jobbdagarna innan semestern. Jobbet kan vara piss ibland och det är ännu värre när man måste vara trevlig själv.

Men snart så är det över, åtminstone för en stund :)



Ta hand om dig!

Kram från oss

Postat av: magda

Kom och hälsa på oss i husvagnen vet ja ;)

2009-06-16 @ 10:46:49
URL: http://magdalenaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag hade velat ha en bild, elelr varför inteett litet filmklipp på dig med hammaren då du attackerar frysen/korven. De hade varit hett!!!

2009-06-16 @ 14:55:54
URL: http://pinny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback