väder och vind..

vaknade just av att en försäljare ringde.. han hette daniel och var väl egentligen inte försäljare utan ville skänka bort ett par hipsters till mig. jag är en hemsk människa som aldrig tackar nej till "gratis" men jag vet ju hur det blir när man ska bli av med skiten, det går åt helvete!

daniel insåg iaf att han väckte mig och skämdes nog rätt mycke men tyckte att jag hade jävligt bra morgonhumör om man jämförde med honom själv, med den lena mansrösten smälter nog vilken kvinna som helst.. jag hade lust att be honom komma hit! hahahaha.. hemleverans. men ne.. det va bara något jag fick för mig att jag ville då, jag har tänkt den tanken ett tag nu och kommit fram till att jag klarar mig bra utan daniel.

igår va jag hemma hos pappsen, vi åt pannkaka till middag. underbart gott! efter middagen så gick jag ut i jordgubbslandet för att titta om några gubbar mognat och nog fan hade dom det, jag kom in med ca två liter.. pappa trodde inte sina ögon när han såg mitt fynd :D
tog och klippte alla gräsmattor medan pappa mixtrade och drog ut med traktorn och slåttermaskinen.. när pappsen va klar strax efter nio så bjöds det på jordgubbar med glass eller socker och mjölk. va riktigt gott det också!

ungefär vid fyra imorsse vaknade jag och va jättekissnödig, i vanliga fall så brukar jag kunna somna om igen utan att gå på toa men inte nu inte.. när pappa sedan väckte mig strax innan sex var jag som ett levande lik (ps. jag gick på toaletten).. fick i mig lite gröt och satte mig i bilen och for till stan och sedan ringde ju daniel som ni alla vet. med andra ord så lyckades jag somna om hemma.

idag ska jag hitta på något med therese och sedan kommer lena till stan.. när lena kommer så ska vi åka upp till en annan lena och titta på hundvalpar.. :D:D:D:D någon som vill se en bild? ;)

vädret skulle ju få vara trevligare än regn regn regn.. tittade just på SMHI (jag har den fortfarande som autoöppning) och fick se att det skulle regna hela helgen också =(

hihi. nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag göra mig klar.
ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Men neeej! Inte mer regna :( Jag som trodde de skulle få va sol när ja fick semester. Ja de va juh typiskt :(

Gud va mysigt med hundvalpar, klart man vill se bilder ;D

Postat av: Shirin

Haha, du skulle ha varit med i drömmen! Min näsa var jättefin..böjd och stor :P Men som sagt så skulle det visst vara något positivt :D



Vad kul att du kommit in på skolan i höst! Jag hoppas innerligt att jag också kommer in, annars går världen under..eller nästan =/

Har inga förhoppningar om positiva resultat på tentan, men hur som helst så ska jag göra mitt bästa. Håll tummar och tår den 20:e!



Kram



2009-07-09 @ 13:18:34
URL: http://shirint.blogg.se/
Postat av: Therése

Ja, jag vill se valparna ;)

2009-07-10 @ 23:50:07
URL: http://afts.wordpress.com/
Postat av: Linda

Jisses. Lät som en mycket smart utbildning ;) Roligt att du kom in iaf :) Hur lång e den då? Jajamän, bilder ska du få se. Ska bara städa ihop lite. Kläder och skor i detta huset, värre än en sjubarns familj. :P

2009-07-13 @ 18:56:43
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback