ny mobiltelefon :D

nu ligger det en samsung s5600 och väntar på mig på videoteket här i stan. ska snart springa dit och hämta den.

kanonfint väder idag! och här sitter jag??!!!

har som ni kanske läste tidigare varit i rullsand, där va jag med mamma, åke, malin, felicia, fabbe och melvin (sju personer i en husvagn - hell yes!).. det gick över förväntan men man är ju inte speciellt van att ha tre vilda barn runt sig hela tiden..

vi åkte ner på lördagen och var väl nere och på plats vid fyra kanske (?).. åt en jättegod middag och sedan tog jag årets första dopp (i havet :)
på söndagen tog jag och syster oss en promenad och såklart började det hällregna! menmen.. mina skavsår blev bara lite värre av de men de gör inget, har haft blödande skavsår nu dom senaste dagarna.. =/
måndag tillbringade vi på furuviks djurpark, va jättemysigt att gå runt och titta på djuren.. se när barnen åkte karuseller (va så jävla dyrt att jag vägrade åka själv) och äta en massa gott!

kom hem efter en sjuhelvetes lång bussresa.. tack till stockholmaren som roade mig största delen av vägen hem, annars hade resan säkert känts ännu längre! gick upp till tessan och drack kaffe.

nu ska jag springa och hämta min nya juppinalle.. :D

tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Var det så dyrt på Furuvik?

Vi tänker nog ta en tripp dit när Ingemar har semester :) Mest för att Max ska få se alla djuren.



Kul med ny mobil!! Vill också ha..det är banangröt i min mobil, där man stoppar i laddaren. Undrar hur det gick till...(Max)

2009-07-15 @ 11:40:16
Postat av: Natta

Jäkla kärring du är!!! ;P jag vill oxå ha ju!!! hmmm måste vinna pengar:P

Postat av: Therése

Wow! Vilken lycka ;) Vad blev det för färg?

2009-07-15 @ 19:25:51
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback