matlagningsdag..

kom hem efter jobbet och fick mig en liten tankeställare när det vankades middag och lunch tills imorgon, svängde ihop en röra och gjorde bakad potatis till middag men lunchen den ville inte riktigt samarbeta med mig..
gick igenom en del recept och bestämde mig för att göra thailändsk kycklinggryta.. blev riktigt smaskigt måste jag säga =) nu håller jag på att koka ris för att lägga i matlådorna som blev av kvällens matlagning.

idag på jobbet fick jag en liten chock då dom skillade över mig på konsumentsamtalen, i vanliga fall svarar jag bara på företagssamtal men jävlar va jobbigt de blev. jag har förträngt allt som hade med privatskillet att göra men jaja.. det gick efter ett tag.. PJU! jag hoppas att kunderna blev nöjda iaf.

har varit och lämnat igen filmen också.. handlat lite och surrat en hel jävla massa i telefon. det är ju sanslöst att man kan fortsätta i luren trots att man pratat med ett gäng kunder idag, cirka åtta timmar.

jaja.. nu ska jag ta å gå igenom min gamla telefon en gång för alla och sedan ska jag väga kartongen för att få fram ett pris på frakten för den.

hoppas alla haft en bra dag, min blev rätt lyckad trots skillningen på jobbet..

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback