iiiih...

har sovit förfärligt dåligt inatt, vaknade mellan fyra och fem och kunde banne mig inte somna om, fick gå upp och hämta flugsmällan för att döda den jävla flugan som inte lät mig vara ifred.. tog en sväng på toa, drack vatten och sedan så snurrade jag runt runt i sängen i säkert en timma innan jag somnade! suck...!

klev upp vid halv tio, helt knäckt.. måste försöka vända på dygnet, tillbaks till "normalt" eller nästintill normalt iaf. ska försöka kliva upp mellan nio och tio varje dag under hela semestern, undantagsfall är väl om man varit ute på galej :D

jag är så himla osäker på vad jag ska köpa för telefon, om jag ska köpa en telefon? har planer på en samsung s5600.. men inte inte säker som sagt va. nu ska jag gå och shoppa loss på apoteket och sedan bär det iväg till expert för lite kontroll av abonnemangspriser.

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback