hm...

jag vaknar, mår riktigt illa över ölkorven jag åt igår.. jag rapar ölkorv! uuh.. efter många om och men så tar jag mig upp ur sängen i samband med att väckarklockan ringer.. drar mig till toaletten och inser hur jävla mycke jag svettas! pju.. det rann verkligen och jag tänkte; yippie nu är det en fin dag idag! men i helvete! när jag kommer ut från toan så är det samma jävla pissväder som jag såg igår.. det är mulet och regnet det ligger i luften. jag blir så jävla förbannad!

idag ska jag och syster till banken och sedan är det väl planerat att jag ska hänga med magda och björn till näsåker på loppis =)

satt hos dom igårkväll.. vi spelade 500 och snackade en massa skit, kände hur ögonlocken började hänga strax innan tolv och jag hängde inte riktigt med i konversationen längre, men kortspelet de klarade jag av ;) björn skjutsade hem mig strax efter tolv, halv ett kanske, eftersom regnet öste ner..

nä nu ska jag gå och titta till dagens frukost - ägg och knäckebröd.

tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback