gårdagen...

och dagen för all del..

måste väl säga att jag är nöjd med gårdagen, när j åkt hem så gick jag med mamma, åke, bengan och annika för att äta på city-pizzerian.. beställde in lite öl och käk och sedan surrade vi på bra länge.. efter det så gick vi ner på toledos och drack en öl till innan vi började röra oss och skilda håll.. på toledos va dessutom bengans döttrar och en respektive till en av dom..

sen ringde therese så jag gick hem till mig med henne och vi sprättade vinarna.. lite senare så kom carro på besök och vi gick vidare till en liten förfest där det va rätt mycke folk ändå.. efter det blev det en korv på time (höll på att hungra ihjäl) och sedan tappade jag alla men hittade istället sandra och lina från graninge =) vi gick och drack lite öl och åt en laxrulle (fan vad jag äter??!), riktigt trevligt! sen gick dom iväg till sitt och jag letade upp mamma och åke igen fast denna gång då i parken. satt där med dom bra länge innan syster kom och drog iväg mig och vips så hade jag också hittat therese..
vi tappade såklart syster också och gick upp på stan.. såg en bloddränkt kille (inte dränkt men det rann i ansiktet på honom.. =( ) som skjutsades in på bår i en ambulans.. vände och gick åt andra hållet istället.. köpte två korv med bröd (!!!!!!!) och följde therese upp för backen en bit innan jag gick hem. deckade rätt snabbt.

idag så har jag diskat.. (of course) och nu ska jag ta å plocka ihop resten.. frukosten har slinkt ner också. någon dag framöver så ska jag lägga upp fler bilder men här har ni några från mobilen iaf =)







sen tog batteriet slut i telefonen och vanliga kameran va såklart hemma.. men de kommer mera lite senare eller någon annan dag (har ju lite att ta igen)..

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Natta

Men tina det finns ALLTID plats för dig.. finns det hjärtrum så finns det stjärt rum!!;)

Postat av: Therése

Så du hann med två korvar du ;b

2009-07-27 @ 11:37:36
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback