fem dagar kvar..

jag skulle nog behöva fem veckor till av min semester, dom fem dagar som är kvar känns som att dom kommer att flyga fram och att jag inte ens kommer att få ta del av dom =(

jaja.. det är 18 arbetsdagar kvar.. jag ska räkna ner så det bara sjunger om det, efter det så ska jag väl försöka jobba någon helg i månaden iaf.

har ingen aning om vad jag ska göra idag riktigt, kanske ska ta å fixa in programmet för mobilen i datorn och sedan pilla lite med den.. skulle vara kul att ha lite musik och så.

MEN NI! jag har installerat om datorn eller iaf återställt C-disken till fabriksläge.. när jag kom hem igår så slog jag på datorn och skulle kolla en fond som vi skapat och när jag sedan slog av datorn så stod det att det fanns nya uppdateringar.. fine - ominstallation = borttag av alla gamla uppdateringar.. jag tryckte på att datorn skulle installera alla och stänga av sedan. ungefär 30 minuter senare stod skärmen fortfarande på och jag låg och läste.. jag klev upp och gick fram och tittade vad som stod; installerar uppdatering 17 av 78 (!!!!!!!!!) va fan ska jag med så jävla många uppdateringar till?

jaja.. så blev det iaf. jag vill ha msn men jag hittar ingen version som fungerar med vista. kan någon hjälpa mig? någon som har 8.0 på sin dator?

nu ska jag hitta på nåt =)

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback