bloggtorka...

finns inte speciellt mycke att berätta, befinner mig i metropolen husum.. helt suveränt dåligt väder och brist på göra. vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag... tips?

igår hälsade vi på emmi ute i näske, dom bor verkligen jättefint och har ett riktigt stort hus! jag hade förväntat mig att det skulle vara mindre men tji fick jag. hihi.. när vi kom hem så lagade vi mat och sprättade flaskorna.. mina cigaretter tog slut på eftermiddagen och jag skulle banne mig inte köpa nya så där satt jag med nikotintabletterna och vinglaset (dålig kombination..) och höll på att bli tokig! hittade en kvinna som satt och rökte här utanför som jag köpte några av, PJU! menmen nu sitter jag här idag med samma känsla istället, menmen det är lättare när inte vinet är inblandat.

nä nu ska jag ta å fixa håret så att vi kan komma oss för å hitta på nå.

på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback