åk buss!

nu har jag kommit hem från husum.. känns rätt skönt att vara hemma samtidigt som jag är förbannat rastlös. har lagat mat, pratat i telefon och suttit och stirrat.

imorsse vaknade jag såklart inte när jag hade tänkt att jag skulle vakna, hade ju tänkt vara social med benny och natalie när hon skulle skjutsa honom till jobbet men icke! tina sov....
strax innan nio så klev jag upp och burrade ner mig bredvid natalie i sängen bara för att hon skulle vakna :D gick finfint de.. klev upp efter typ någon minut och gjorde kaffe =) spelade 500 ett par gånger innan vi gjorde oss klar för stora staden (ö-vik)..

väl nere på stan så köpte jag ett långt gult linne och ett par svarta kapribyxor på h&m.. (capribyxor??) och sedan sprang vi runt på några andra affärer innan det bar iväg ut till gullänget där skjutsen väntade.. åkte med j till kramfors och tog bussen därifrån.. bussen va en aha-upplevelse, betalade 28,80:- för att komma till sollefteå! jag måste verkligen börja åka buss oftare.. helt sanslöst billigt.

sprang iväg på stjärnafyrkant när jag kom hem och kikade på en ny mobiltelefon, funderar på att teckna ett abonnemang med telia (max 25) som verkar grymt bra, måste bara tänka ut hur mycke jag vill casha ut på en ny mobil.

när jag va i kramfors tidigare idag så inser jag att jag glömt min mobil-laddare i husum (good work tina! SATANS JÄVLA HELVETE)... de e typ bara jag i den här stan som har en LG Prada, om någon vet någon annan så hojta! skulle vara trevligt att kunna ladda sin telefon på annat sätt än vid datorn (där man dessutom låser den från meddelanden och samtal)

nu ska jag ta å vika in tvätten i garderoben, städa min toalett och plocka undan allt annat som står och skräpar.

hoppas att alla andra har haft en lika bra helg som jag haft! tack nattis och benny för att jag fick komma och störa er ;)

kramkram

Kommentarer
Postat av: Therése

Oh! Ny mobiltelefon! Nu blir jag avundsjuk ;) Vad är det du spanat in för någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback