2,5 vecka...

va tänkte jag när jag bara tog ut 3,5 vecka semester? jag måste ju vara tokig! suck. jaja.. gjort är gjort och jag börjar ju plugga i slutet av augusti så jag får väl stå ut, pengarna måste ju in i vilket fall som helst.

pissväder är det iaf ute.. jag blir galen på de här! såklart att det fula vädret ska komma när man väl har semester, jag hoppas verkligen att det stämde det som expressen gick ut med (att sommaren va på g igen!)

åkte till therese tidigare idag och efter det så tog jag en sväng förbi mamma och åke, där var alla barn och syster.. har sjungit karaoke med mamma och felicia och sedan så sjöng vi "nu ska vi ut på tigerjakt".. tror att syster spelade in bra långt när vi gnolade på.. stackars öron som fick lyssna på mig! jag lät säkert hemsk.

nu ska jag lägga mig med min bok och läsa lite och sen blir det godnatt.

tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Therése

Du får se till att njuta desto mer på den tiden du har ledig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback