var tog våren vägen?

i måndags hade vi sju plusgrader klockan 8 på morgonen idag har vi minus tjugo!!! jag fattar noll.. när jag gick utanför jobbet så trodde jag att det skulle gå bra att gå hem... inga problem så kallt var de ju ändå inte..
halvvägs ner på stan så inser jag att mina lår och smalben består av is och om någon slår hårt på dom så går dom av!.. fi fan!
å jag som trodde att våren va på väg... pyttsan! ska man ha vår den här tiden på året är det nog bara att flytta söderöver (vilket inte finns som alternativ för tillfället..)

nu sitter jag här i soffan, vägrar gå ut och har bestämt mig för att ta bilen om det är över tretton minusgrader imorgon bitti.

jag har inte ens hunnit komma hem känns de som och jag är redan less... vad gör man på kvällarna förutom att tvätta, diska och städa? det finns inte ett skit att se på tvn och jag tror inte att greys och desperate housewifes kommer att börja än på ett tag (vilket innebär mer dötid för min del)..

en sak att se fram emot ikväll och det är de halvt dolda kl nio... (tv'n kommer nog att dö bar därför) har lånat sex and the city-boxen för att ha något att fördriva tiden med ett par timmar :) har aldrig sett alla avsnitt så det kan bli intressant.

nu ska jag dra på mig nå kläder och försöka sätta igång med något vettigt.

ses!


Kommentarer
Postat av: Therése

Jag undrar detsamma.. Innan jag åkte till jobbet var det -27 uppe hos oss :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback