suck pust och stön

jag har gett mig in på min andra hushållspappersrulle... min näsa börjar likna niagarafallet =/ känner mig iaf lite piggare idag så jag ska nog trippa upp på jobbet imorgon, är i behov av sällskap känns de som!

igår kändes det som att jag vann på lotto! gud va roligt.. även fast dagen hade varit piss så rättade den till sig strax innan läggdags, UNDERBART!

nu sitter jag här i soffan och väntar på bättre tider, borde gå ner till tvättstugan och salta så att jag kan få upp dörren till den iaf.. sen borde jag gå upp på vinden och hämta min muffinsform och se om jag hittar min matberedare. finns en hel del att göra fast inget som är roligt =/ borde dammsuga ocskå. man kanske borde ta tillfället i akt när man liks är hemma och har tråkigt. gick igenom alla papper igår.. sorterade upp dom i pärmen (finaly!) och satte in en sån där grej med bokstäver (A = räkningar osv osv - slutsats: jag har ett tråkigt liv, men jag älskar att vara organiserad)

nu ska jag återgå till min organiserade oreda och städa lite i köket till att börja med, måste se om min panelhylla klarar av min bordsskiva =) till veckan har jag förhoppningsvis en ny bild att lägga upp på min nya tavla! spännande..

/t.

Kommentarer
Postat av: Martina i Blekinge

Hej!

Men stackare är du sjuk! Tvi vad trist. Jag misstänker att det snart är min tur också, massa elever är sjuka i den här flunsan som går runt.



Ska du tapetsera ditt köksbord? Det var något nytt. Hur gör man då?



KRAM

2009-01-30 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback