suck och stön..

jag är så förbannat trött!

pojkarna åkte vid halv tre och lämnade mig och therese ensamma.. åkte och storhandlade (800 kronor!!!), åkte hem och drack te... slängde ihop lite middag (potatiskaka - mums!) och nu sitter jag här... helt utslagen..

jag klarade iaf av att ha pojkarna med mig på stan och dom höll lydigt i handen när vi gick bortöver mot skattkistan... pju! köpte lite leksaker, va in på sportringen en sväng och sen gick vi och fikade på sebastians.. det är rätt dyrt att fika ändå, iaf när man är tre! gick på 90 kronor för typ tre kakor, en latte och dricka (kanske inte är så mycke egentligen..) och inte ens hälften åts upp.

nu ska jag slå på sex and the city i ett par timmar innan carola börjar på tv... pappa vill ha det inspelat så jag får väl titta på det istället. suck...

på återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback