sex and the city

efter att ha sett x antal avsnitt igår (tror det blev 16 stycken) så gick jag tillslut och la mig... tänkte på allt klokt dom sagt. jag är fullt införstådd med att alla karlar (och dessutom alla kvinnor) är lite av en "freak"..

jag känner igen mig lite i carrie och mr big.. suck. jaja jag vet ju hur allt slutar (ska det sluta så för mig också??).. jag önskar att jag vore lika på som samantha och lika välbildad som miranda samtidigt som jag önskar att jag kunde vara som charlotte... men man kan inte få allt här i livet.
jag är nog dömd till att vara bitter (så känns det iaf just nu..), uttråkad och negativ.

nu ska jag åka på jobbet och tjäna stålar så att jag kan hitta på något riktigt roligt i mars!

hörs!


Kommentarer
Postat av: Therése

Ha ha, jag brukade också känna igen mig i Carrie och Mr Big.. I övrigt är jag mest som Miranda, lite så där pessimististiskt bitter och jävlig ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback