pissdag..

inget svar än.. jag blir fan galen! sånt här tar kol på mig måste jag säga.. jaja.. jag får skita i allt helt enkelt.

nu sitter jag å suckar å pustar för att jag är så grymt jävla less på allt, allt känns så jävla meningslöst för tillfället.. varje dag är en pina känns de som =/ skulle behöva göra nåt, komma bort ett tag... flytta och kunna komma tillbaks till min lägenhet precis som den ser ut idag.. synd att man inte har råd att ha två bara .. :(

igårkväll så drack jag och 'manshataren' vin, åt middag, åt chips och tittade på en film... tog den vi tyckte verkade lättast och tur va väl de.. vi såg wedding daze.. bjöd på en del skratt iaf =)
klippte mig igår också, blev jättenöjd och frisören fick fram mina lockar.. kanooon ida!

    
         


dagen började väl ganska bra iaf.. klev upp strax innan elva, dödstrött men va fan hagbergs hade börjat poppa så då kunde jag inte somna om. det är hårt att ligga på topp... men vad gör man inte för att bo mitt i stan ;)

följde med syster och pojkarna och åt frukost på maggis eller vad de nu heter.. åt en halv panpizza.. proppmätt! drog hem till mig efter det och slog in pappas present, åkte och handlade å äntligen fick jag iväg glasinsamlingen som svämmade över här hemma... sen bar det av hem till pappsen... fika, hockey, middag och hockey igen! MODO VANN!!!! YES.. kusin gjorde två mål vilket gjorde mig på kanonhumör! pappsen fick ett sms efter vilket va lite oväntat..

nu sitter jag här med manshataren på tråden.. beklagar oss för fullt inför varandra.. as usual. jag ska nog vara social på riktigt nu.

ha en trevlig kväll!
/T

Kommentarer
Postat av: Therése aka Manshataren

Ha ha (skrattar åt det sista stycket) ;b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback