övertidsarbete och ensamhet..

klev upp 06.13 imorsse, helt knäckt... förstod inte hur jag kunnat ta på mig jobb från den tiden på morgonen (!).. menmen väl på jobbet kändes det faktiskt rätt okej ändå. jobbade fram till ett å åkte sedan för att hitta en pumpjävel för att pumpa ett av däcken på bilen.. jag gav upp efter att ha varit på två av mackarna i stan..

äh.. åkte hem istället och käkade lunch (matiga muffins och lite gurka)..

sedan typ halv tre har jag legat i soffan och väntat på bättre tider, vilka inte lär komma idag, och har bestämt mig för att ha ett sex and the city-maraton ikväll.
känns åt pipsvängen att vara ensam en lördagkväll men tillslut kanske jag uppskattar det, vet faktiskt inte vad jag gjort alla andra lördagar heller??

jag ska återigen krypa ner under filten och starta avsnitt sju av serien.. innan jag kommer i säng ikväll så har jag nog sett en hel del.. men vem vill inte ha mystiken i mr big och vem vill inte ha ett singelliv med bästa vännerna i new york, kvällen kommer att bli underbar!

hörs!

I'm leaving you for the last time baby
You think you're loving but you don't love me
I've been confused outta my mind lately
You think you're loving but you don't love me
I want to be free, baby you've hurt me..

Kommentarer
Postat av: Therése

Åh, matiga muffins.. Jag ska försöka orka göra såna på min fridag nu till veckan!

Postat av: Therése

PS: Bra låttext ;)

2009-01-18 @ 16:44:03
URL: http://afts.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback