kluven..

fortfarande förkyld och jävlig... va less jag är på snoret som rinner, har fan använt upp en hel hushållspappersrulle snart! legat hemma idag.. tittat på sex and the city, har kommit in på sista året nu.. ska titta på två avsnitt innan jag lägger mig tror jag. har inte riktigt förstått att det snart är slut än.. vad fan ska jag göra sen?

blir nog hemma imorgon också, jag ska sova som en stock inatt, utan att bli avbryten av en massa hemska drömmar och min täppta näsa. 

kluven som få iaf, va fan ska man göra? jag fattar noll.. äh, kanske lika bra att skita i allt..... eller?...

har iaf beställt en tapet till min gamla bordsskiva, den kommer nog på måndag (förhoppningsvis).. äntligen lite nytt i köket.. fast nytt, jag har ju faktiskt soffan men jaja. jag blir aldrig nöjd helt enkelt.
ska försöka dra mig upp på vinden och leta grejer imorgon också, om jag orkar... idag har jag ju mest haft febersvettningar och flåsat för att kunna göra nåt..

äh. jag bara svamlar, nu ska jag lägga mig i soffan och vara bitter.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Efter säsong sex är slut ska du låna filmen och se den som avslutning ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback