jahapp då va de 2009 då...

jag tror inte jag ljuger om jag säger att vi diskade fem gånger igår! fy va spyless jag är på disk... herregud! men gott va de... potatisgratängen va nog den bästa jag gjort i hela mitt liv (å nu e den nästan slut).. förrätt, huvudrätt, efterrätt + fyllekäk med efterrätt.. de ni! en annan rullade ju in i 2009.

idag kom milla förbi så vi gick å köpte en pizza... jättegott, 51:an på Dianas... mmmmmmmmmmmmmmmmmm! har diskat igen efter de... allt fick inte plats i diskstället heller... suck.

väntar bara på ett sms... ett enda litet fjuttigt sms skulle kunna göra så förbannat mycke. menmen, jag lär nog få vänta.

imorgon är det fredag - då hoppas jag att anders arbetsgivare lyckas luska ut hur jag ska kunna följa med till new york... suck, jag blir så himla nervös.. vill vill vill..!!

hade fått sparräntan nu... blev iaf typ 70 kronor rikare än vad jag var vid 23.59 igår. hehe. har satt in lite mer pengar på sparkontot.. blir de inte new york så ska jag fan i mig åka till england.. ska försöka få med mig "nån" också.. hihi.

sitter som vanligt och lyssnar på joshua.. jag förstår inte hur man kan göra så himla många fina låtar...

hittade ett årshoroskop på
www.tidningenhennes.se , verkar bli halvbra år 2009 iaf... kanske lite love.
jag å milla satt och tittade på familjeliv, man blir så sugen på en liten... skit att man är tjej, tror inte att karlar blir lika kära i alla bebisar som vi flickor blir. jaja än får de nog vänta ett tag, tänker inte gå ut på krogen för att få en bebis... (kanske om jag är barnlös vid 35 ;P)

nu ska jag ta å hitta på nåt... kanske jag ska lägga mig. känns rätt meningslöst att sitta här å bara stirra. sängen e ju så förbannat skön å imorgon är det ju jobb igen.

ska försöka lägga upp några bilder lite senare.
/T


Kommentarer
Postat av: Therése

Nu lurade du in mig på Hennes årsastro, de påstår i korta drag följande! Kärlek: Mycket amour och jag kämpar stenhårt för att skydda mitt revir och visa upp mitt fynd.. Hälsa: Lägg ned koffein, ät grönsaker och gå på gym! Jobb: Det trillar in pengar och någon stackars sate på jobbet är avundsjuk över att jag är 'befodrad'.. - yeeh right :b


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback