jaha... måndag som vanligt

jobb jobb jobb... nu sitter jag då inte på jobbet iaf utan hemma i soffan... nyss utkommen från duschen och för lat för att klä på mig innan jag ska hoppa i säng. datorn värmer gott mot benen vilket byxorna ofta brukar göra.

blev en promenix med syster idag, en med therese igår.. jag tycker att de börjar likna nåt ;) men ja... helt knäckt är jag så jag borde verkligen gå och lägga mig..
det jag är mest intresserad av ikväll är att se hur det går för modo, sist jag tittade så stod det 2-0 vilket är kanon då det är länsderby! ge timrå på nöten!

pissdag har det varit, en kund som gjorde min dag riktigt sur... förstår inte varför man ska vara så förbannat lat...=/ jaja... de löste sig iaf och jag tog mig iväg på lunch ca 25 minuter senare än schemalagt.

inte ett pip ännu! jag blir toooooookiiiiiiiiig!

nu ska jag sluta gnälla, imorgon är sista dagen innan första..

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therése

Lider med dig :|


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback