förkyld och bloggtorka..

va kanonpigg imorsse om man bortser från den där förbannade halsen, gick till jobbet och va där iaf 2 h och 45 min... strong! äh.. jag gav upp, ingen mening att sitta där uppe och vara febrig och helt slut så jag gick hem.

bloggtorka är väl det minsta man kan säga, inget roligt händer... jag vankar dagarna in och dagarna ut på jobbet, kommer hem och äter.. lägger mig i soffan och tittar på sex and the city. har just entrat säsong fem, känns olustigt att det snart är slut (dom är för närvarande mina bästa vänner..)

inga planer för helgen, inga planer för mina sjukdagar.. inga planer alls! suck.

jag ska nog börja spana efter nya leggings då mina gett upp helt, jag ska på en gång gå ut på ellos, hm och halens och söka mig ett par underbara nya långa leggings.. (jag älskar att spendera pengar.. på internet) och när jag ändå är igång så kan jag lika gärna söka efter den perfekta väskan.

bäst att sätta igång.
/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback