dynglördag

det finns som vanligt inget att göra... känns som att världen kommer att gå under vilken sekund som helst. jag har till och med skurat diskhon!

min tapet har kommit :) hämtade den igår.. känns som att jag blev vrålpank efter de. jaja alla fyller ju år nu så jag får väl snåla som fan i februari... har jag otur så blir det inte ens vinfredag till veckan =/ någon som har några spartips? typ hur man knycker en fläskfilé utan att personalen märker de? ;P nene... tina är inte sån men ja, det skulle säkert underlätta om man fick en rabattkupong på 100 kronor i månaden som man fick ha när lönen va slut.

jag har idag insett att det är den sista januari vilket innebär att det är hela 25 dagar kvar till lön (!!!!), själv så måste jag punga ut pengar på två paket till innan min lön + käk och sånt till mig själv. jag skulle aldrig köpt tapeten (men gud så underbart det va att dra kortet...) men gjort är gjort och då slipper jag köpa den nästa månad.

om 45 dagar fyller jag år... herregud jag fyller 23 i år (gammnucka), jag måste hitta på något sätt att få mig yngre igen, jag är snart halvvägs till 50. pju.. nu måste jag hitta mig en andningspåse snart.

ne nu ska jag ta å gå in i köket igen, funderar på att packa ihop min pappersinsamling och iaf bära den till bilen så att den kan stå där istället för att ta plats i köket.

/T

Kommentarer
Postat av: Therése

Ohno? Vad säger du, är vinfredagen hotad?

Postat av: Lena ännu äldre gammnucka

Nä nu tycker jag att du får ge dig med klagandet..23 år är ingen ålder på en ko...

26 år är en ålder på en ko...

när jag var i din ålder...nä dit ska vi inte gå..ha ha..

2009-02-02 @ 19:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback