de halvt dolda..

har tittat på tv på datorn.. förbannat tråkigt när ljudet kommer efter själva filmen. jaja, jag förstod ju iaf! har börjat titta på serien "de halvt dolda".. en kille från långsele är med, coolt att se någon så nära (å så långt uppe i norr) vara med i tv-produktion med några kändisar.. heja krillan! imorgon är det avsnitt 2 av 4 så klockan nio så ska jag bänka mig framför tvn för första gången sedan jag kom innanför dörren här hemma.

nästa vecka, onsdag eller om de va tisdag, så går solen i ögonen på ettan! jag måste verkligen börja kolla i tablåer hädanefter.. en dokumentär med lars winnerbäck. ska bli riktigt intressant att se hur han betér sig på tv.. man får ju bara se honom live annars :)

idag hade jag en köttknul till middag.. kokade lite ris å skulle dela på knulen å då går knivjäveln av! FATTA VA JAG ÄR STARK! Tina almighty..! i övrigt så försöker jag äta mig själv ur huset... så att allt onyttigt är borta inför nästa vecka. jag är på god väg då jag tryckte ner det mesta i mixern och drog igång den för att bli av med exempelvis glass å sånt slisk. nästa blir köttbullarna.. (dock så tänker jag inte trycka ner dom i mixern iaf.. uuh)

jag blev så glad när jag kom hem idag! iiih... hihi, höll mig sysselsatt i över en timma efter det :)

nu ska jag krypa ner i sängen, kanske ska slänga mig i duschen en snabbis först... så jävla skönt med värme!

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Shirin

Hej!

Gå in och kolla på hemnet.se, klicka dig vidare till Falun. Herrhagsvägen 483

Postat av: Shirin

Jag vill ha det där huset mer och mer varje gång jag tittar på bilderna..Och ja, det är en Walk in closet! Kan det bli bättre?

Okej, badrummen hade kunnat vara kaklade och så förstår jag inte varför det är blåa luckor i köket..

Men annars är det perfekt!



Det går inte alls bra med TW..Stammen din användare är med i är i krig med en annan stam så dina byar blir attackerade :P

2009-01-08 @ 23:40:33
URL: http://shirint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback