dagens goda gärning..

jag tog min sista paus till att gå till ica och inhandla en stock metropol till manshataren... gud vilket underbart väder ute och gud va glad jag blev när hon fick en dosa utöver stocken (för samma pris)!

metropol med lakritsrot har nämligen utgått gott folk vilket innebär att manshataren aldrig har börsen med sig då en dosa dyker upp.. men vad gör man inte? jag behövde verkligen "promenaden"...

nu ser jag fram emot pizzan för att äta upp dom få kalorier jag lyckades bränna på vägen till och från ica.. ge gärna tips på vilken pizza jag ska äta.. :)

kram!

Kommentarer
Postat av: LOO

vad har du gjort idag då?

Postat av: Therése aka Manshataren

Tacktack och återtack! Du är underbar! Gudomlig! Och så vidare och etcetra och med mera! Ängel :)

2009-01-09 @ 16:47:12
URL: http://afts.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback