återigen detta olidliga väntande

sitter på jobbet... vi väntar på att få jobba känns de som, första samtalet har nu dimpt in efter en timma och en kvart! hur ska denna dag sluta?

trött som få idag... trodde ögonen hade klistrats ihop imorsse när jag vaknade.. försökte stänga av fel väckarklocka hela tiden och snoozen gick för fullt. äh fick ett sms igår som gjorde så att jag höll mig vaken extra länge, de finns mycke som kan göra en klarvaken igen!

ikväll vankas det bantning, har insett hur mycke jag ätit dom senaste dagarna (förfärligt gott!).. och imorgon åker jag, pappa, rosie och eb till solberg..! jag känner inte för att röra på mig för tillfället men men de kanske är skönt när jag väl ställer mig i position för att erövra solbersbacken.
känns tungt att vara borta ett par dagar för tillfället, känns inte som att jag varit ledig något även fast jag bara jobbat tre dagar (då är idag inräknad) den senaste veckan.. eller ja de e säkert längre men jag orkar inte räkna längre.

nu ska jag återgå till oändligt sittande.

bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback